Diagnoza computer de bord cu laptop

Pentru orice auto reparat in atelierul nostru mecanic, diagnosticarea defectelor automobilului stocate in computerul de bord (ECU) se face GRATUIT, inainte si dupa reparatie, cu echipament performant (laptop cu soft original, similar cu cel folosit de reprezentantele auto). Daca nu se efectueaza nici o reparatie, manopera pentru testare este de 50 RON fara TVA

Folosim echipament de diagnoza computerizata profesionala pentru : AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA, SEAT, RENAULT, FIAT, LOGAN, NISSAN, ALFA ROMEO, OPEL, BMW , PEUGEOT, CITROEN, DAEWOO, FORD, etc

Diagnoza erori cu tester auto

Diagnoza computer de bord cu tester profesional (auto 1990-2019)
Pentru orice auto reparat in atelierul nostru mecanic, diagnosticarea defectelor automobilului stocate in computerul de bord (ECU) se face GRATUIT, inainte si dupa reparatie, cu echipament performant cu tester original AUTEL & ELM (universale), LEXIA3 (Peugeot & Citroen), CLIP (Renault, Dacia, Logan, Nissan), VAG & VCDS (VW, Audi, Skoda, Seat), INPA-BMW, OP-COM (Opel), FORD-SUPER, FIAT-SUPER, WOW, DELPHI, Launch si altele similare cu cele folosite de reprezentantele auto.

Daca nu se repara in atelier automobilul, manopera pentru testare este de 50 RON. Folosim echipament de diagnoza computerizata pentru identificarea codurilor de defect la motor, cutia de viteza, ABS, airbag pentru toate marcile auto : BMW, AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA, SEAT, RENAULT, FIAT, LOGAN, NISSAN, ALFA ROMEO, OPEL, HYUNDAI, CHRYSLER, DAEWOO, VOLVO, FORD, PEUGEOT, MITSUBISHI, TOYOTA, SUZUKI, CHEVROLET, KIA, HONDA, CITROEN, etc.

Diagnoza miros defectiuni

-miros inecacios, de fum = posibil supapa egr defecta, blocata inchis, nu mai recircula gaze din evacuare

-miros dulceag, caldura = posibil pierdere de antigel, radiator spart, chiuloasa ovalizata

-miros de cuptor de sub masina = posibil catalizator supraincalzit, supraincarcat de funingine

-miros de usturoi la evacuare = posibil gaze poluante in exces, catalizator sau sonda lambda defecte

-miros de incins, “de polizor, sau flex” = posibile disc ambreiaj uzat, placa ambreiaj defecta

-miros de fum = posibil esapament spart, galerie de evacuare fisurata

-miros de benzina = posibil pompa de benzina cu garnitura neetansa, rezervor fisurat, etc

-miros de ulei ars = posibil turbina defecta, cu pierderi de ulei

-miros inecacios la roti = posibil placute frana sau saboti uzate

Diagnoza zgomot defectiuni masina

-zgomot infundat, ciclic, (huruit) = posibil rulment roata uzat (se poate bloca sau desprinde roata)

-zgomot strident, ascutit, la franare = posibil placute frana uzate, atinge suportul placutei in discul de frana

-vibratie la franare = posibil discuri frana ovalizate (strica pivotii sau capetele de bara, frana slaba)

-bataie motor (la rece) = posibil lipsa ulei, tacheti dezamorsati (strica axa cu came, lipsa putere)

-bataie motor (la cald) = posibil biela indoita, linie arbore uzata, cuzineti palier, biela, (motor defect)

-“click clac” la accelerare = posibil supapa egr defecta sau turbina ax rupt (inlocuire, reconditionare)

-vibratie la accelerare = posibil planetara defecta (se schimba capul de planetara)

-un “clic” la roata la viraje indica un cap de bara defect, pivot, sau palier amortizor uzat

-un “suierat” la acceleratie, arata ca furtunul de la intercooler este desprins, sau spart

-vibratie sau mers neregulat, lipsa de putere (motorul cu detonatie pe un cilindru)

Martori avarie bord airbag baterie

martori airbag baterie defecta

Al patrulea martor imi arata ca masina a inregistrat o avarie de tip accident cu declansarea sacilor cu azot de airbag, care impune inlocuirea unitatilor de airbag si a senzorului de accident, impreuna cu calculatorul de airbag, cu reconfigurarea acestuia (armarea unitatii de comanda a airbagului). Poate fi si o cauza mai simpla, anume contactul electric imperfect al capsei pirotehnice al airbagului lateral, aflat sub scaunul soferului sau pasagerului.

Bateria din bord e semn de avarie al alternatorului, releul de incarcare nu mai trimite semnal de incarcare in bord. Se procedeaza la demontarea alternatorului, evaluarea piesei defecte (punte de diode, releu de incarcare, perii electrice, rotor sau stator) si inlocuirea cu una noua. In unele cazuri, daca lipsa incarcarii este insotita de un zgomot ascutit metalic, probabil ca rulmentul alternatorului este gripat, ca urmare acesta trebuie inlocuit. Daca nu este inlocuit la timp, cureaua de alternator se rupe. Daca pe cureaua de alternator (numita de accesorii) se afla si pompa de servodirectie sau compresorul de aer conditionat, soferul simte pierderea acestor functii (intarirea volanului, sau incalzirea in habitat)

Martori avarie bord motor abs esp

martori defectiune bord motor

1. Primul martor, numit “motor check” arata ca avem o defectiune de motor, memorata sau activa, care necesita reparatii in atelier ale motorului. Cele mai frecvente cazuri la motoarele alimentate cu benzina se refera la defectiuni ale sistemului de aprindere (bujii, bobine de aprindere, fise) caz in care martorul pulseaza initial, indicand aparitia detonatiilor distructive, in lipsa scanteii de aprindere amestec. In unele cazuri, defectiuni la sonda lambda sau catalizator ineficient, aprind acest martor de avarie motor. La motoarele diesel, se aprinde acest martor luminos pentru multe alte probleme cum ar fi: supapa EGR infundata, turbina ineficienta, injectoare cu deviatii de debit, regulatoare sau senzori de presiune motorina cu abateri, pompa diesel inalta presiune defecta, etc.

2. Al doilea martor, de defectiune sistem franare (ABS), se aprinde de obicei cand un senzor de masurare viteza roata este ars, si nu mai are impedanta corecta. Poate fi si vina modulatorului (pompei) de ABS, calculatorului de ABS defect, lipsa lichidului de frana sau chiar alegerea unor cauciucuri cu talon mai inalt decat cel aprobat de fabricantul automobilului.

3. Al treilea martor luminos arata ca masina nu mai controleaza corect functia de stabilitate, ceea ce inseamna ca senzorul de pozitie volan este defect (contactul inelar intrerupt), senzorul de giratie defect, sau chiar arata lipsa de aliniere a rotilor (necesita verificarea unghiurilor)

Testare diagnosticare auto categorii

Lista lucrarilor de testare si diagnoza executate de atelierul nostru din Constanta:

Diagnoza auto computerizata, Diagnosticare coduri de defect, Stergere coduri defect, Interpretarea parametriilor in timp real, Adaptare componente electrice, Calibrari subansamble electromecanice, Rescrieri coduri injectoare, Reglare debit injectie, Reglare presiune injectie, Testare parametrii injectie, Testare parametrii turbina, Testare parametrii sistem aprindere, Testare sistem admisie, Testare sistem recirculare gaze EGR, Diagnosticare filtru DPF, Regenerare fortata FAP/DPF, Realizare grafice in mers/stationare, Codari calculatoare, Activare functii, Citire Kilometrii reali, Verificare instalatie clima, Resetare Impact Airbag/Crash-Data, Resetare interval service, Resetare senzori uzura placute, Deblocare frana electrica